כדורי שוקולד כמו פעם שהכי מתאימים עכשיו

כדורי השוקולד המעולים של חברתי קרן שנהב-ניב, בגרסת ציפוי כחול-לבן.  ההמלצה היא להכין כדורים קטנים (כאלה שייכנסו במנז’טים מספר 1 או 1.5)  מפני שהם עשירים מאד בטעמם.  ביס קטן ומדויק של טעם של פעם, שהכי נכון לעכשיו.

המרכיבים (כ-50 כדורים קטנים)

250 גרם ביסקוויטים (כמו פתיבר)

3/4 כוס חלב

100 גרם חמאה

100 גרם שוקולד מריר, חתוך לקוביות או בנטיפים

אפשרויות לציפוי:

סוכריות צבעוניות (בצילום: סוכריות בצבעי כחול-לבן, סוכריות שוקולד, סוכריות לבנות)

קוקוס טחון

ההכנה

  1. שמים את הביסקוויטים במעבד המזון ומעבדים עד שהם במרקם פירורי דק, שמזכיר חול. מעבירים לקערה גדולה.
  2. שמים את החלב בסיר קטן על הכיריים או בקערה במיקרוגל ומחממים עד שהוא חמים בלבד (עדיין לא רותח!). יוצקים את החלב על פירורי הביסקוויטים שבקערה ומערבבים.
  3. שמים את החמאה והשוקולד בקערה שמתאימה למיקרוגל וממיסים בכמה פרקי זמן קצרים, עד שהם נמסים לחלוטין וכשמערבבים מתקבלת משחה חלקה (במקום במיקרוגל, אפשר גם להמיס בסיר כפול, סיר המונח על סיר עם מים רותחים, על הכיריים). מוסיפים את השוקולד המומס לקערת הביסקוויטים ומערבבים לעיסה אחידה. מאחסנים במקרר 4 שעות לפחות (עד יום) עד שהעיסה קרה מאד.
  4. הגלגול והציפוי: מכינים בקערות שטוחות נפרדות את הציפויים שבוחרים (סוכריות צבעוניות כחול לבן, סוכריות שוקולד, קוקוס טחון, או כל האפשרויות  – כמו בצילום).  מכינים את המנג’טים. בעזרת הידיים, מגלגלים מהעיסה הקרה כדורים בגודל של עגבניית שרי,  ומגלגלים אותם מיד בציפוי הנבחר – בסוכריות או בקוקוס.  מניחים במנג’טים וממשיכים לגלגל ולצפות באותה דרך כדורים מכל העיסה. מאחסנים במקרר עד להגשה. הכדורים המצופים בקוקוס יישמרו היטב עד 3 ימים במקרר, והכדורים המצופים בסוכריות יישמרו כיום וחצי, אחר כך הסוכריות נמסות).

 

295 צפו

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *