הפנקייקס הכי קלים (שמערבבים בקערה אחת)

רכים קלים וטעימים

בסוף זה תמיד פנקייקס. אין דבר כזה יותר מדי מתכונים לפנקייקס. אני חושבת שהכנתי איזה מליון פנקייקס בחיים. זה תמיד ארוחת בוקר ואו ערב אהובה. אלו הם פנקייקס רכים, על בסיס יוגורט, שאתם יכולים לערבב ביד אחת, בקערה אחת.

המרכיבים (כ-12 פנקייקס)

70 גרם חמאה

2 כוסות (240 גרם) קמח תופח

1/4 כפית מלח

2 כפיות סוכר

2 ביצים

1 כוס (200 מ”ל) חלב

1 מכל (200 מ”ל) יוגורט % 3שומן

לטיגון:

כ-3 כפות חמאה

להגשה:

פירות חתוכים, מייפל או דבש

  1. שמים את החמאה בקערה קטנה שמתאימה למיקרוגל ומחממים עד שהיא נמסה (לחלופין, אפשר להמיס את החמאה בסיר קטן על הכיריים, על להבה בינונית-נמוכה, ולהשגיח שהיא לא נחרכת ומשחימה). מצננים קצת.
  2. מערבבים בקערה גדולה את הקמח התופח, אבקת האפייה, המלח והסוכר. מוסיפים את הביצים, והחמאה המומסת וטורפים במטרפה ידנית, עד שמתקבלת עיסה אחידה למדי. אם יש גושים, זה בסדר: משהים את העיסה למשך עשר דקות בטמפרטורת החדר, והם נוטים להיספג. במחבת גדולה, ממיסים כף מהחמאה לטיגון (כ-20 גרם) על להבה בינונית-גבוהה.
  3. מניחים על החמאה הנמסה 4 תלוליות מהעיסה בכמות של כחצי מצקת מרק כל אחת, ומטגנים על להבה בינונית רק עד שהשוליים מתחילים להזהיב ועל שכבת העיסה העליונה נוצרות בועות. הופכים מיד ומטגנים עוד כמה שניות מהצד השני. מעבירים לצלחות מרופדות בנייר מגבת סופג. אם צריך, ממיסים במחבת עוד גוש קטן של חמאה  ממשיכים לטגן פנקייקס מכל העיסה, כשמדי פעם מחדשים את אספקת החמאה המומסת במחבת.
  4. מגישים עם חמאה וסירופ מייפל  מעל. אפשר גם עם פירות חתוכים.

270 צפו

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *