Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ayelethi/domains/ayelethirshman.com/public_html/wp-content/plugins/aceide/src/Modules/FileOps.php on line 749

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ayelethi/domains/ayelethirshman.com/public_html/wp-content/plugins/count-per-day/counter-core.php on line 1517
עוגיות טחינה קלות ומושלמות, מתכון של איילת הירשמן Ayelet Hirshman AYELET HIRSHMAN.COM

עוגיות הטחינה הקלות ביותר

תחשבו מה קורה לעוגיות חמאה קלאסיות כשהן חוברות לטעם המודגש, העוצמתי, של טחינה גולמית (משומשום מלא, בבקשה. טעמה החזק עושה פלאים לעוגיות האלה). ממכר מאוד. מה גם, שאופים בשיטה הקלה מכולן: משטחים בצק בתבנית, וכשאפוי, זהוב ופריך, חותכים לקוביות, ויש עוגיות.

 

המרכיבים (תבנית בגודל 16 על 25 ס”מ, כ-20 עוגיות
200 גרם חמאה, רכה, חתוכה לקוביות
1 כוס + 3 כפות (100 גרם) אבקת סוכר
3/4 כוס (150 גרם) טחינה גולמית מלאה
1 כפית תמצית וניל
2 כוסות (280 גרם) קמח תופח
לזרייה:
אבקת סוכר

 

ההכנה

  1. מחממים את התנור לחום בינוני (170 מעלות). מרפדים את התבנית בנייר אפייה ומשמנים אותו.
  2. שמים בקערת המערבל את החמאה ואבקת הסוכר ומקציפים עד שמתקבל קרם חלק. מוסיפים את תמצית הווניל ואת הטחינה ומערבלים קצת, עד שהיא נטמעת בקרם ומתקבל קרם חלק. מוסיפים את הקמח התופח ומערבלים רק עד שמתקבלת עיסה אחידה. משטחים בתבנית, כך שתתקבל שכבה אחידה. אופים כ-25 דקות, או עד שהבצק מתייצב ומזהיב היטב.
  3. מוציאים את התבנית מהתנור ומצננים חמש דקות בטמפרטורת החדר. זורים מלמעלה את אבקת הסוכר ומורחים אותה קלות בכף (היא נמסה קצת) לשכבה אחידה. אוחזים את נייר האפייה בשני קצוות, מוציאים מהתבנית בזהירות ומניחים על משטח עבודה. חותכים בסכין חדה לריבועים ומצננים. מגישים (או שומרים עד שבוע בכלי אטום, בטמפרטורת החדר).
2070 צפו

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *